Sometimes all you need is fun!

Whistler ar inte som alla andra stallen i varlden, for har finns sa mycket att gora, se och vara med om. Manniskorna och samhallet ar underbart och ju langre man har varit har ju mer alskar man det. Har varit och klippt mig hos varldens coolaste frisor, och forde ett samtal om visum och Whistler. Berattade att jag kande mig mer hemma har an nagon annanstans jag har varit, hon skratta och sa- ja men det e for att vi som bor i Whistler inte riktigt passar in i den riktiga  varlden. Tyckte det var lite roligt. Sa for min del ar jag ganska glad att fa leva i bubblan Whislter och har kommer en av anledningar till det, min helg som precis har varit!

Sondag klockan 16.00 har jag fatt nog av att inte gora nagoting pa jobbet sa fick sluta tidigare och Karin och Lisa kom och hamtade upp mig. Korde hem fixade till och sen borjade det. Var bartoming pa vor lokala pub Dusty's...its drink Dustys dry bitches! Alla var dar...Mika, Phill, Mark, Kate, Janice, Lisa, Mitch, Brendohn, Helen, Aaron, Karin, Charlie och Sierra samt Janice nya hitchhiker tjej Andy. En doulbe Ceasar eller en Strongbow cider kosta $4.50, det var bara att kora all in! Alla var pa ett glatt humor, sjon och dansade. Jag och Mika gjorde helt en helt klockren dans pa stolen skrickande till System...yes var det basta vi har hort nagonsin. Kalas kul helt enkelt men nej kvallen var inte slut dar.

Var pa vag hem jag, Mitch, Janice och Andy da Party bussen dok upp fran ingenstan. Yes, Mitch kanner alla och klart vi far hoppa pa gratis. Sa ja, blev runt korda i Whistler och musiken dunkade och disco kulorna snurrade. Maste dock erkanna att det var lite svart att dansa nar bussen svangde. Men det hittade sen en parkings plats pa parking lot 5. Efter vi dansade klart tog vi bussen hem till Mitch a Helens place, kollade pa film och somnade i soffa, helt klart en toppen kvall. Meeeen det var ju bara borjan av det roligt. For alla hade ledigt dagen efter och shit got real!!

Startade dagen med wake up ceasars och Karins eggs bennies. Madrasser drogs ut pa balkongen och solen kom fram. Grejer som en stav med ett band pa blev den roligaste leksaken som nagsin tillverkats enligt grabbarna, kan ju wip the hell out of everything....Phil utvecklade sin svenska ytligare sager nu mera BRA SUPERVADER, och det kan jag saga nar solen kom fram var det bra supervader. Basta ar att han far till det pa nagon skansk dialekt.

Vi tog oss ner till sjon for ett dopp, ja mitt forsta dopp for sasognen hande i September, jag ar stolt over min insats! Brottas ar nagot som var kul att gora pa stranden, allafall om man var Phill och alla var hans motstondare. Dock kickade Karin hans lilla ass!!! go karin go!

Gick hem och borjade laga potatisgratang och satte igang bbq. Middag var underbar, mat ar bra!! Sen glass och brownies till efterratt. Hot tube, facepanting och massa deg under ett konstant potograferande fran mitch kamera, det ar en bra kamera och man kan ta massa roliga bilderna. Som ni sjalvklart kommer att fa ta del av plus att jag kanske kommer lagga upp var timeline som vi var ganska duktiga att skriva ner saker pa. Kvallen slutade vid 23, pretty tried by theeeen! But we did well, yea we did!

Vaknade upp och ja for att festat for nastan 30h madde alla ganska sa bra sa vi bestammde oss for att ta en liten hike till en sjon, bada ar grejen plus att sommarnen har ateruppstatt i September och det ar nu runt 30grader i staden. Nu ar det deg time hemma hos oss, sen blir det minigolf och middag hos Phill och Kate. Ja sa har kan tva dagar ledigt se ut nar man bor i bubblan Whistler!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Åh vad härligt det låter, var det kallt i vattnet? Puss puss

2011-09-08 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0