Potluck & Dinners med vanner!

Vi har en grej som vi gor ofta, en grej som jag alskar, vi har Potluck middagar. Alltsa knytklas kan man saga. Vi brukade ha teaman som Mexicansk, Thai, Svensk Aus osv. Men nu ar det mer middagar som sker, de som har tid att laga mat gor det, andra tar med sallad eller efterratt, vin, ol tea eller kaffe vad man nu har hemma. 


Vet inte riktigt nar denna bilden ar ifran, men vi ar hemma hos Helen & Mitch

Den nasta stora Potlucken kommer vara Thanks Giving, oh yes vi ska ga all in! Vi ska kopa en turkey, den ska heta Trevor den andre. Forra aret nar Lisas familj var har lagade de min forsta Thanks Giving middag, Lisas Pappa dopte da kalkonen till Trevor sa vi far fortsatt i den andan. Marks (Lisas pojkvan som har flyttat in i var hus till det e dags att flytta) familj kommer och halsar pa och de ska nu bo med oss och fira Thanks Giving med oss, super mysigt! 

Vi hade en middag igar hos Phil och Kate, inte for att jag att natt mer an efterratten, vi hade varit pa Creekbread och atit pizza innan. Men det ar ju bara sa underbart att man far ett txt, middag hos oss kom over. Satt och kollade pa film, hade mycket underliga konversationer om bla hur manga mynt man ha pa underarmen och sen fanga dem...guinness world record ar....328 mynt, skedde 6e April 1993. Phil forsokte sla rekordet eller ja borjade han klarade 40 vilket jag tycker ar ganska imponerande.
    
Har ar the champion Dean Gould, fran the UK.

Sa kan det vara en hemmakvall i Whistler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0