Imon far jag min fodelsedags present

Joda, imorgon ar det Pearl Jam med Mika som kopte biljetten till mig i fortidig fodelsedags present. Vi var ju och sag dem i Christchurch i NZ for, hm blir det tva ar sedan nu och det ska bli hur underbart som helst att fa se dem igen. De kan kanske vara det basta bandet i varldshistorien!! Jag alskar Eddie Vedder, kanske vill gifta mig med honom om det inte vore sa dumt att han redan ar gift. Sen ar det alltid kul att aka ner till Vancouver och traffa Mike och Johanna med, lunch eller frukost dejt, kan blli brunch...basta maltiden!



http://www.youtube.com/watch?v=vMfkiAs1X1Q&ob=av2n



Jag och Mika infor Pearl Jam in Chch!
Gladje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0