En ultimat ledig dag?

Vaknar upp runt atta snaret for att dra pa mig mina trainings klader, Lisa ska trana skiter ur mig och Helen. En timmes medicinball training och hela min kropp varker, speciellt mina magmuskler! Hon har gjort det igen Lisa, jag ar super otranad men hon kommer att forandra hela mig. Sa ge mig nagon manada eller sa kommer jag nog orka gora around the world. Da man tar medicinbollen och gor en storcirkel, jag brukar hanga runt i Australien eller stoppe uppe i sverige/canada omradet. Mycket trottsamt! 

Efter traning snabb dusch hemma, packa strand vaskan och promenera ner till Creekside for frukost on Souhside. Eggs bennies, kaffe och en Ceasar med Mika och min jobb polare Kate. Egges bennies ar det basta som finns att ata till frukost a en ceasar ar aldrig fel det heller. Var the big warrior ride on, sa satt och kollade pa cyklister som hade trampat fran Vancouver hela vagen upp till whistler...galna enligt mig!

Sen till sjon, det nya ordet "laking" har tratt in i mitt ordforrad. Laking menas anting sola och bada, men aven om man vill daydrinking och spana  in grabbar. Vi gjorde bad, spana in grabbar och lyckades branns oss lite...vet inte om frukost ceasarn igar i daydrinking. skulle inte tro sa.

vi trillade ner till stranden runt 12snaret, hela omradet var nastan tomt, inga barn inge skrik och inga ljud, men det fylldes snappt pa tvarr..31grader gor att manga dra sig till stranden..men det var trevligt enda. borjade en ny bok, the happiness project. hur bra som helst! kommer skriva ner lite citat ur boken snart!

Sen gick vi hem, eller ja gick for big affren och kopte mat. Har skulle det grillas med Lisas uni vanner. Men forst en nap i soffan, sa varmt sa gick nastan inte att tanka! Sen laddades det med sallad och massa kott! Lisas vanner gick sen ut och festade jag akte hem till Helen och kollade pa karate kid. Perfekt slut till en perfekt ledig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0