Har man varit i Canada i mer an 11 manader...

a det har ju inte alltid varit flyt, ingen rakmacka har inte. A det ar fortfarande ganska trogtgaende med visum och jobb och hus letande. Kan ju saga att jag borjar bli lite stressad. Men finns inget att gora at det, bara vanta a vanta a vanta lite till. Men allt loser sig ju, det brukar min mamma saga och hon brukar ha ratt!

Men ska borja mitt nya deltidsjobb pa gymmet pa tisdag ska bli roligt, far gora mitt aldra basta sa att Lisa min chef inte blir besviken. Men tror det ska ga bra, ar ju for det mesta en ganska bra manniska.

Helen har flyttat in i vart rum sen hennes kontrakt gick ut sista Sep, och snart kommer Gabriella hit sa snart har vi ett fullt rum. Och inte nog med det sa ar Marks mamma och syster har, de ar sa lika. Mycket trevliga mannsikor ser framemot MammaMarks mat, hon jobbar som Kock typ....mm mat!

Sa ar det Sober October igang nu oxa, sa inge drickande froutom 3 tillfallen, Thanks giving, Min och Helens fodelsedag och Halloween. Ska forsoka springa lite mer pa gymmet oxa nu nar man far gratis traning. Jag gillart!

Ar pa jobbet just nu, RV-jobbet och har bara fem dagar kvar efter idag, hm ska bli ganska skont att slippa saga samma sak igen och igen, men sakna att jobba med Phil. Han ar en bra jobbpolare han.

Jopp kanske ska gora mig lite tea, mycke tea blir det nu har varit och stor handlat pa David's tea. Massa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0