Frukost mys!

Igår hade jag sovmorgon, hade bytt skift med Richard på jobbet så istället för att börja kl 7 började jag klockan 11. Inte nog med att det var skönt att få sova några timmar extra, Paul, Mikas kille kom över och vi hade en super mysig söndags frukost ihop jag, mika, paul och karin. Det var bagels, massa frukt och bär, yoghurt och kaffe. Kollade på rolig klipp på youtube och bara hade det svin gött. Tror jag har den mysigaste vännerna man kan ha här i Whistler.

Detta är en klipp från Telus festival som är på gång nu i April. En film tävling där man får 72h på sig att göra en film. Detta är en av de bästa från 2009 tycker vi.
Snö och sol omvart annat. Idag har vi små flingor av snö dansande ner från skyn, igår hade vi 10plusgrader och solsken. Men våren är på väg och snart vilket är underbart. Har klarat vintern och all mängd snö vi har haft utan några problem men nu börjar jag och resten av tjejerna längta till sommaren. Vill gå barfota i gräs, ha bbq efter jobbet, sitta vi en brygga vid en av sjöarna och doppa tårna i vattnet. Tror nämligen att denna sommaren kommer bli kalas, massa skojiga äventyr att göra. Lära mig downhill mountainbiking eller crosscountry biking kanske passar mig bättre. Fast kommer ju även att kunna åka skidor till typ juni eller juli, den ni!

http://www.youtube.com/watch?v=1k9onMbRyh8 



Kommentarer
Postat av: SchwängIngvars

Ååååh! Ett sånt karatemyyys det har bjudits på! Meer sånt till La Familia! Men vart var Bempa?:)

2011-03-22 @ 00:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0