Julen är här i vårt hus och det fixas ett peppakakshus

Efter bion igår tog jag och Mika och gjorde ett Pepparkakshus..ni förstår nog att Maria och Karin blev glada när det kom hem till nått så vackert.

Bästa är att det var så lätt att göra, som att bygga ihop ett Ikea-möbel.
Step one:

Köpa boxen och öppna den.

Step two:

Få ut allt ur boxen och klura ut hur allt och vart allt ska sitta

Step three:

Ta glasyren och börja puzzla ihop alla delar

Step four:

Ha roligt och lek

Step five:
High five team it's done!




Huset har fått hedersplatsen mitt på bordet, numera julbordet!


Kommentarer
Postat av: Syster

Vilket fint hus, jag vet vem som får komma hem och göra hus med mig i framtiden ;)

2010-12-20 @ 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0